Rahat, kafa yormayan, kısacası chill; güzel karakter gelişimleri, rahat bir hikaye akışı ve yavaş yavaş inşa edilen, insanın içini ısıtacak türden bir ikili ilişki! Tüm bunları bir araya getirin, biraz komedi biraz cosplay serpiştirin, ortaya tam olarak bu seri çıkacaktır. Tabii ki az önce saydığım özelliklerin oldukça hoşuma gittiğini belirtmeme gerek yok.
Seri o kadar güzel bir akışa sahip ki hem sizi yormuyor hem de her an kendini izletiyor. Her bölümle beraber karakterlerimizin biraz daha samimi olmaları, zaman zaman ortaya çıkan masum ve tatlı yanlış anlaşılmaların sebep olduğu ufak heyecanlar da son derece keyifli biçimde seriye renk katmış adeta.
Tabii ki pek çok seride olduğu gibi bu seride de benim gibi bazı kişilerin hoşuna gitmeyecek ufak tefek noktalar var. Mesela en gözüme çarpanı, karakterlerin kendi hikayelerinin birkaç kısım harici oldukça fazla göz ardı edilmesi; ya da daha doğru bir anlatımla, bazı sahnelerde değinilen travmaların seyirciye tam olarak açıklanmaması.
Fakat sonuç olarak, drama ve felsefik açıdan ağır, kafa yoran yapımlardan biraz olsun uzaklaşıp rahat bir nefes almak isteyen izleyiciler için tam anlamıyla ilaç gibi bir seri olduğunu söylemek hiç de yanlış olmaz. Kendi adıma 9/10 puanlık bir seri olarak değerlendirdiğim bu hikayeyi izlemenizi kesinlikle öneririm. Size bir şeyler katma ihtimali düşük olsa da keyifli vakit geçirmenize yardımcı olacağından eminim.