İlk sezonu oldukça hoşuma giden bu yapım, aynı başarısını ikinci sezonuyla da sürdürüyor. Bu sezonda da ilkindekine benzer bir akışa ek olarak yeni karakterler ve birkaç farklı yan hikaye ile beraber hikayemiz ve olaylar biraz daha çeşitlilik kazanıyor.
Ayrıca yeni sezonda işlenen temaların ve cosplaylerin fazlasıyla hoşuma gittiğini de eklemek isterim. Buna ek olarak, ana çiftimiz arasındaki ilişkinin bu sezonla beraber ilk sezondaki o hafif çocuksuluktan birazcık uzaklaşıp, onun yerine daha samimi, daha güzel; tarafların birbirini içtenlikle tanıdığı ve anladığı bir noktaya gelmesi son derece hoş. Tüm bunların üstüne bir de üstün çizim kalitesi eklendiğinde, son derece beğendiğim ve devamını merakla beklediğim harika bir yapım ortaya çıkıyor.
Aklıma gelen tek kötü detay ise bazı cosplaylerde önceki sezonun aksine hazır malzeme kullanılması sebebiyle ana çiftin baş başa geçirdiği sahnelerin ekran süresinin azalması.
Sonuç olarak genel puanım yine 9/10. Önceki sezondaki başarı aynen devam etmekle kalmamış, üstüne koyularak ilerlenmiş. Rahat ve seyir keyfi yüksek bir seri arayanlara kesinlikle önereceğim yapımların başında geliyor.