Bu anime o kadar iyi ki, ne açıklayacak ne de inceleyecek kadar yeterli görmüyorum kendimi. Ne bilgim ne zekam buna yetmiyor. Bu iş hakkında sarf edeceğim her kelime, yazarın ve üretim ekibinin kusursuz işine ancak ve ancak bir hakaret olur. Tam anlamıyla 10/10